King oF mY hEArT......

The king of my heart....ini lah die wajah yang telah menjadi raja di hati saye selama 23 tahun...dari saye lahir jew kat dunia nie....even saye tingglkan dunie sementara nie...insan ini tetp akan jdi raja dalam hati saye.....xkan ade lelaki lain yg akan ganti...hehehe...even di akhirat pn nak bersama dengn insan nie yg akan tetp digelar ABAHKU.....sempena hari bapa yg disambut semalam...(actually dah berlaku misunderstanding coz ingt hari bapa jth hari sabtu...huhuhu) saye hanya dapt wish jew....xsempt nak bg ape2...lgpn poket ngah kering...huhuhu...terpikir gak nak bg coklat kat abah ku ini....hehehe...sebelum nie ade bg coklat kat abahku....yg penting abah ku nie peminat coklat cadbury...hehehe...baguskan anak die nie...tahu coklt kesukaan abah yer...hehehehe....abah ku...merupakan insan yg selalu n setia di sampng aku tidak kira aku susah atau senng....selalu mengingat aku tentg masa depn ku....iaitu di saat aku mula alpa....selalu mendoakan kejayaan dan kesejahteraan ku....sanggup berkorban untuk aku.....mcm2 la abah aku dah wat untk aku...bak kata perpatah kasih ayah sampai syurga......jase abah terlalu banyk...xdapt nak bals....tp harapan anak yer nie hanya satu, berharap dapt membals jasa sebaik yer dan berbakti selama yg mungkin....untuk insan yang bernama ABDUL LATIF B SHA'ABAN....=)

0 comments:

Post a Comment