SeLaMAt HaRi BaPa....=)

huhuhu....hari bapa akan menjelma xlama jew lagi...masih xdapat pikir ape benda nak bagi kat bapa ku......sebelum nie just wish jew.....coz xdapat sambut bersama...taaappiiii....tahun nie berkesempatan nak sambut same coz jatuh pd hari sabtu.....hmmmm....delima...ade gak terpikir nak beli kek jew....hehehe.....tapi kene ler rancang bersame dengan adik-adik ku yang lain....hehehe...bagiku bapaku adalah yang terbaik....hehehe...(semua orang akan anggap mcm tu)....even die sorang yang tegas dn garang...tp semua yer ade tujuan..iaitu supaya mendidik kitaorg supaya berdikari or survival....lg2 kami semua gurl...huhuhu...jgn xtahu my dad nie bekas tentera laut so...leh baygkan la...mcm ne die mendidik aku n adik-adikku yang lain...hehehe.....tapi aku berharap aku dapat balas apa yang telah bapa ku wat untuk aku...kire2 membals jasa bapa aku laa....hmmm...apapun stay tuned untuk tahu apa yang aku wat semasa hari bapa pada hari sabtu nie...hehehehe....=P

0 comments:

Post a Comment